Czas wysyłki
Zamówienia złożone w naszym Sklepie są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia wpływu płatności (przy zamówieniach opłacanych przelewem lub płatności elektronicznej). Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy kurierem (ok. 24-48h).
Sposoby dostawy
Proponujemy Państwu:
1. własny transport - w odległości 20km. od Malborka wg tygodniowego grafiku dostaw
2. wysyłkę kurierem inPost (max. do 30 kg) lub DPD (przesyłki paletowe)
3. wysyłkę do paczkomatu inPost
4. odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy w godzinach pracy sklepu stacjonarnego
Koszty dostawy
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zakupionych produktów i łącznego gabarytu przesyłki i wynosi odpowiednio:
1. Transport własny Sprzedawcy - GRATIS
3. Kurier inPost (przedpłata) - 16 PLN brutto
4. Kurier inPost (za pobraniem) - 19,90 PLN bez względu na wartość zamówienia
6. Paczkomaty inPost:
Paczka do 20 kg 14,90 PLN
Pobranie do 5 000 PLN dodatkowo 5,00 PLN
7. Kurier DPD - przesyłka paletowa
do 300 kg - 150 PLN
do 500 kg - 170 PLN
do 700 kg - 200 PLN
Bezpieczeństwo przesyłki
Wszystkie nasze wysyłane produkty są odpowiednio zabezpieczone przed działaniami zewnętrznymi. Ponadto przesyłki są ubezpieczane do całej wartości przesyłki. To wszystko sprawia, że kupowanie w sklepie barometrcp.pl to czysta przyjemność i bezpieczeństwo.
Ważna informacja dotycząca uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki:
UWAGA!
Proszę o sprawdzenie dostarczonej paczki w obecności kuriera podczas odbioru towaru. W razie stwierdzenia uszkodzenia warto sporządzić protokół szkody, zaznaczyć w nim wszystkie uszkodzone elementy towaru i opakowania oraz zadbać o czytelny podpis kuriera. Proszę sprawdzać zawartość kartonu nawet wtedy, gdy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych. Ułatwi nam to załatwianie reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru podczas przesyłki.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się na swoje konto
Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania się (jako gość) stan realizacji zamówienia
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).